post

Wykorzystanie product feed w firmach nie jest już niczym nadzwyczajnym i wiele firm od bardzo dawna posiada pliki produktowe wykorzystywane w codziennej działalności tak do potrzeb wewnętrznych, jak i do kontaktów z różnymi partnerami. Powstaje tylko pytanie, jak realnie zacząć sprzedawać w oparciu o tego typu produkty? Cały czas jeszcze dla wielu podmiotów jest to pewna innowacja i muszą się nauczyć jej odpowiedniego zorganizowania.

Product feed

Każda firma ma swój własny product feed. Jest to pewien problem dla rozpoczęcia sprzedawania, ponieważ sprzedawać będą podmioty trzecie, które zazwyczaj współpracują z ogromną ilością innych podmiotów. Mówimy tutaj najczęściej o Google i facebooku, a także o innych dużych portalach. Oczywiste jest, że takie podmioty, gigantyczne korporacje międzynarodowe nie będą się dostosowywać do nas. Fakt faktem, że jeśli ktoś posiada profesjonalnie wykonany plik produktowy i korzysta z niego w swojej normalnej działalności z sukcesami, musi to być niemal na pewno plik przygotowany w zgodzie z podstawowymi standardami stosowanymi w branży. W takim przypadku często można po prostu wysłać swój plik produktowy do partnera lub zaoferować mu link do własnego serwera, z którego aktualny plik produktowy będzie pobierany na bieżąco. Nie będzie to jednak opcja idealna, więc jeśli firma myśli poważnie nad sprzedażą w oparciu o plik produktowy, trzeba się bardziej postarać.

Właściwa forma pliku

Każda z takich korporacji posiada zawsze swoje indywidualne wytyczne odnośnie właściwej formy pliku produktowego. Zazwyczaj są to większe lub mniejsze kwestie, które da się zakwalifikować mimo wszystko do drobnostek. Nie zmienia to jednak w niczym faktu, że jeśli każdy z serwisów dostanie plik produktowy odpowiednio dopasowany do jego potrzeb, produkty firmy będą się w nim wyświetlały w sposób nie odstający od produktów innych podmiotów, dzięki czemu nie będzie w stosunku do nich na gorszej pozycji. Dlatego właśnie delikatne przekształcenie swojego pliku produktowego na potrzeby poszczególnych partnerów należy uznać za początek sprzedawania w oparciu o to narzędzie.

Poczytaj o tym na stronie http://feedink.com/pl/

Podobne wpisy:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *